Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete zakoupené zboží vrátit či reklamovat? Kontaktujte mě na info@woolhof, vyplňte kliknutím zde na Reklamační formulář a následně zašlete zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem doporučeně na níže uvedenou adresu. 

Hana Hofmanová

Holubí 1235/1

165 00 Praha 6

tel: 603 899 982

Vrátit zboží, které je skladem, lze do 14 dnů od doručení, pokud je produkt nepoužitý a má všechny visačky.

Výrobek, který je zhotoven na zakázku, lze vrátit do 3 dnů od doručení, pokud zjistíte jakýkoli rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím.

Reklamovat lze jen zboží, které je řádně očištěné a je v hygienicky vyhovujícím stavu. V opačném případě mám právo zboží odmítnout. Děkuji za pochopení.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců a jako záruční list slouží daňový doklad. Reklamace se nevztahují na závady způsobené běžným opotřebením nebo nesprávným užíváním, doporučuji tedy přečíst si přibalený návod o údržbě zboží. Zároveň upozorňuji, že reklamaci lze uplatnit pouze neprodleně po vzniku vady. Maximální lhůta pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale většinou to bude dříve. O vyřízení reklamace vás budu informovat emailem. Případné platby při uznané reklamaci realizuji pouze bezhotovostně a náklady za doručení zboží nevracím.